دکوراسیون خانه خود را با چمدان های پر از خاطره غافلگیر کنید!!
سبک زندگی
استفاده از اجناس قدیمی ، نفیس و زینتی در دکوراسیون های کلاسیک اما مدرن و یکپارچه کردن آنها با لوازم جانبی خانه این روزها بسیار محبوب شده است . دیگر زمان گذاشتن یادگاری های خانوادگی در صندوقچه انباری سپری شده است و بیشتر ما می دانیم که آیینه قدیمی مادر بزرگ چیزی بیش از یک یادگاریست که می تواند یکی از اجزای دکوراسیون خانه ما باشند.
 
 
 
 
در این مقاله سعی داریم یک عنصر منحصر به فرد و دوست داشتنی که در بیشتر خانه ها بهترین جایگاهش زیر تخت است به شما معرفی کنیم"چمدان های قدیمی " . آنها می توانند چیدمان خانه شما را واقعا شخصی کنند حتی اگر دسته ها و یا قفل آنها شکسته باشد .
 
 
 
این چمدانها نه تنها زیبا بلکه کاربردی هم هستند . می توانند نقش یک انبار خوب و مخفی را برایتان بازی کنند . اگر آنها آهنی هستند و بر اثر گذشت زمان ظاهر بدی پیدا کرده اند می توانید آنها را هماهنگ با دکوراسیون منزلتان رنگ کنید .
 
 
 
مطمئن باشید مهمانان شما اونقدر از دیدن آنها در کنار تختخواب و یا فضای نشیمن شما غافلگیر می شوند که تمام زحمتی که برای جابجایشان کشیدید را فراموش خواهید کرد.
 
 
 
زیاد نسبت به تمیز و براق شدنشان حساس نباشید اجازه دهید آنها رنگی از گذشته داشته باشند و برای شما و میهمانانتان خاطراتی از گذشته را زنده کنند. البته اگر قسمتهای زیادی از چمدانتان پاره شده است می توانید آن را با انداختن یک پارچه و یا قرار دادن تعدادی کتاب یا یک چراغ در روی آن بپوشانید.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, :: 18:32 :: نويسنده : مریم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکوراسیون و آدرس kadbano.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 213851
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1